Wednesday, September 15, 2010

beso gedabak!

salam..

malam tadi aku baru sampai rumah pukul 1.00 pagi. itu pun abang dah pecut habis dah. selamat malam2 xde polis kan.tapi aku tidur pukul 3 lebih. lepas mandi2 semua aku baca cerpen. itu yang lambat  tidur tu. akibatnye pagi tadi pukul 11 baru aku bangun. hehe.. (failed la kalau nak jadi menantu uncle adnan mcm ni) :)

okay..pada entry yg lepas aku ada cerita pasal aku beli perfume kat kedai adidas kan? alaa..yg dapat beg beso gedabak tu! lepas tu haniyahaya ada mintak nak tengok beg tu.so di sini aku upload kan untuk tatapanmu,wahai hani. hehe :)



haa..beso gedabak kan?





haha..memang sangat x sesuai saiz beg tu dengan saiz perfume tu.xpela..orang memberi kita menerima.haha..apa2 jela.i got to go. bye!




salam sayang,
fifa la viva

2 comments:

  1. hahaha~ mmg beso gedabak..
    org jawa ckp.. gedi. :)
    tim kasih yg pipah.. ni captured gune camera baru ke?

    ReplyDelete
  2. haha..
    xlah..
    ny captured guna camera kat phone je..
    awk jawa ea?

    ReplyDelete