Sunday, February 06, 2011

Bukan ke mana pon..

Aku ke negeri yang digelar 'Serambi Mekah' je. Bukan ke mana pon. Bukan ke Bali ye wahai Balqis. Bukan juga ke Pantai Dalam ye. Hahaha. Memang la aku kata aku nak pergi pantai. Pantai yang aku maksudkan tu ialah Pantai Timur. Malas arr aku nak cerita panjang. Tengok gambar jela ye. 

Gambar-gambar yang ini yang ada dalam camera aku. Yang cantik-cantik dekat camera abang aku. Yang itu nanti aku upload yeahh.


yang ini capture time breakfast.



kelihatan bapa saya gembira di situ menikmati hidangannya.



ada adegan peluk-peluk ye. haha..no la..ini sebab hari itu birthday emak saya.



"Ayah..Adam nak air susu tu."


Atikah memakai baju barunya.



"Okay tak gambar tadi abang?"



"Emmm..air teh pon kena ambik ni."



Roti telur menjadi pilihan.



Aku suka gambar ini. Terpancar kemesraan di antara mereka. LOL!

No comments:

Post a Comment