Friday, April 22, 2011

Bila aku cuti...

Assalamualaikum. Kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang.


# Bila aku cuti, selalunya aku tak lekat dekat rumah. Kalau malas tahap gaban baru la duduk rumah je. Itu pon x keluar keluar dari bilik aku.

# Hari ini dah kira hari kedua aku cuti dalam minggu ini. Esok cuti lagi. Gaji tak dapat lagi. Kalau tak boleh beli barang baru.

# Sekejap lagi nak keluar dengan kawan masa sekolah dulu, Keira dan Nana. Hahaha gaya cakapa macma dah lama habis sekolah kan.

# Lama tak jumpa Nana. Dah besar agaknya budak bear tu. Hehe..Haa aku suka keluar dengan Keira. Nanti dapat polaroid. Lepas tu dia tak kesah sangat pasal duit. Kadang-kadang dia belanja aku. Kadang-kadang aku pulak belanja dia. Hehe :)

Ini polaroid yang aku dapat :) Thanx.

# Sekejap lagi Keira nak bagi birthday present. Dah lepas berapa bulan dah ni =.=

# Tadi pergi blog Balqis dengan Hani. Dua-dua pon comel :)

# Okay la. Nak mandi. Nanti lambat pulak. Aku bersiap dah la lama.

1 comment: